czwartek, 20 września 2012

Homoseksualizm

Witam.

Oh... tak. Częsty i bardzo kontrowersyjny temat. Mam nadzieję że podyskutujemy trochę o tym.
Co sądzicie o takich związkach?

-Odczuwacie jakąś niechęć?
-Jest Wan to obojętne, każdy ma swoje życie?
-Podoba Wam się to?

Czy może też coś innego. W sumie chętnie poczytam co macie do powiedzenia na ten temat. Osobiście nie mam nic do osób homoseksualnych, różne są powody przez które ciągnie ich do tej samej płci.

PS Wierzę że jesteście już na tyle hm.. dorośli, że darujecie sobie komentarze z obraźliwymi słowami dotyczących gejów i lesbijek.

+Posłuchajcie pierwsze zdanie filmiku, zanim zaczniecie komentować. x) Poza tym uwielbiam ten filmik, mądry.

AVE JA.



57 komentarzy:

  1. ja rowniez nic do niech nie mam. są bo są i o jeju ich decyzja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyhy jedna osoba która odważna aby się wypowiedzieć :D

      Usuń
    2. To raczej nie "decyzja" xD

      Usuń
  2. tolerancja 'różnic' społecznych to podstawa ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy temat poruszyłaś;)
    Ja jestem tolerancyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm niby nic do nich nie mam
    ale jak widzę na ulicy że geje się obmacują
    przyprawia mnie to o mdłości
    chociaż co podoba mi się w gejach,to że bardzo dbają o siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to racji trochę w tym jest :P a co do dbałości to czasem aż nadto.

      Usuń
  5. ja tam nic do nich nie mam niech sobie żyją razem itd ale niech nigdy nie wychowują dzieci! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie rozumiem dlaczego. Myślę, że w takiej rodzinie dziecko czułoby się tak samo kochane jak gdyby wychowywała je rodzina hetero. Mogę zaryzykować nawet stwierdzenie że lepiej niż w niektórych. No bo, przepraszam bardzo, jeśli ja miałabym się wychowywać w rodzinie gdzie jest np. alkoholizm, narkotyki lub co s takiego, to chyba bym wolała mieć dwóch ojców lub dwie matki. Każdy powinien mieć prawo do dzieci. Nawet takie pary. Problem tkwi w polskim prawie, większości polityków i ludzi którzy tego nie rozumieją, lub nie chcą rozumieć.

      Usuń
  6. Niech sobie żyją, nie przeszkadza mi to, ale żeby to zalegalizować...to już nie jestem zwolennikiem. A adopcja dzieci w ogóle nie wchodzi w grę! Wyobraźcie sobie, że jesteście na miejscu takiego małego dziecka z podstawówki, a jak miasto małe to wszyscy się znają i każdy o wszystkim wie. Ja bym nie chciał być w skórze tego małego bachora. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. kazdy ma prawo do kochania i bycia kochanym niezaleznie czy wybiera osobe tez sameł płci ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. No mogą palić w moim, zima blisko a ja leń. Mądry komentarz...

      Usuń
  9. Ja tam bardzo lubię homoseksualistów. Można dowiedzieć się od nich wielu ciekawych rzeczy, bo mają inne przeżycia od hetero.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam nic do osób biseksualnych ani homoseksualnych.
    Każdy ma prawo do miłości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Też racja, fajny tok myślenia. Widzę na profilu że fanka yaoi.. już Cie wielbię hehe. :)

      Usuń
  11. Tak toleruję .Nie można obwiniać ludzi o to, jacy są.
    wyobraź sobie, że np. nie umiesz się zakochać w płci przeciwnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm dziwny świat bez miłości, zawsze się znajdzie ktoś dla kogo możemy oddać wiele. Tak więc czy to osoba naszej płci, czy przeciwnej nie ma zbyt wielkiego znaczenia w kochaniu, oby tylko była to prawdziwa miłość, nie zauroczenie.

      Usuń
  12. Nie mam nic do takich ludzi, serio. Jeśli chcą być szczęśliwi, niech będą, jestem osobą tolerancyjną, nawet jeśli widzę coś takiego to mnie nie obrzydza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic do nich nie mam :)
    Uważam, że to dobrze, że znaleźli miłość.
    Czy to ważne, czy jest to miłość do tej samej czy innej płci? Według mnie najważniejsze jest to, że się kochają.
    A co do publicznego okazywania uczuć... szczerze mówiąc nigdy nie widziałam gejów obmacujących się na ulicy XD
    za to np. w szkole kilka razy dziennie widzę całujące się, "obmacujące" pary hetero.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię jak w szkole ktoś się mździ :D Ale co poradzić :P A co do gejów etc. na ulicy to w sumie hmm chyba też nie widziałam :P

      Usuń
  14. Co do tematu: homoseksualizm jest mi obojętny, każdy ma swoje życie i nie powinniśmy zaglądać do czyjegoś ogródka.
    Natomiast co do samego bloga: piszesz ciekawie, ale strasznie trzeba nadwyrężać wzrok, by przeczytać co skrobiesz wirtualnym piórem :) może troszkę rozjaśnij czcionkę. Ta zieleń z czernią - wygląda świetnie. Szkoda, że niepraktycznie troszku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no dobrze to już chwilka coś zmieniam. Co do pisania to kurde, zaraz się zawstydzę :P w sumie piszę co mi do głowy przyjdzie.. nie układam tekstów tylko spontanicznie. :) Ok, biorę się za zmianę czcionki, dziękuję za uwagę. :)

      Usuń
  15. Osobiście jestem sceptycznie nastawiona. Wpływ na moją negatywną ocenę tego zjawiska mają głównie wartości jakie wyznaje ( religia). Jednak prawdą jest , że człowiek to człowiek i nie mamy prawa nikogo prześladować za przekonania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie moją sprawą jest to, czy ktoś woli chłopców, czy dziewczyny :) Jednak przyznam, że bardzo nieprzyjemne jest oglądanie obmacujących się ludzi na ulicy, ale to nie tylko w przypadku homoseksualistów, bo pary hetero też z tym przesadzają. Jeżeli ktoś nie afiszuje się za bardzo ze swoją seksualnością (nieważne, jakiej jest orientacji) i nie prowokuje innych, to jest wszystko w porządku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym się z Tobą zgodzę, co do wyjawiania swoich uczuć publicznie oczywiście w stopniu przesadnim. Wszystko należy robić z umiarem.

      Usuń
  17. Nic do takich osób nie mam, jednakże nie lubię, gdy się liżą na ulicy. Jeden pocałunek może być. Dwa. Ale 20? Za jednym zamachem?

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam nic przeciwko temu, nie mam nic przeciwko legalizacji, a co do adopcji mam mieszane uczucia. Niby dzieci mają spaczony wzór rodziny i związku, ale z drugiej strony homoseksualiści to też ludzie, którzy chcą i mogą dać dziecku miłość, ciepło, wsparcie tak samo, jak każdy inny rodzic. Więc co to tego tylko - nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam nic do homoseksualistów, co więcej - sama jestem biseksualna i na chwilę obecną mam dziewczynę. Jesteśmy razem od kilku miesięcy. Kocham ją i nie uważam by było w tym coś zdrożnego, bulwersującego, czy coś w ten deseń. Oprócz tego jestem fanką yaoi i yuri (anime z miłością boy x boy, girl x girl). Mimo wszystko uważam, że są pewne granice, których przekraczać się nie powinno (chodzi i o te wszystkie parady, manifesty i tym podobne rzeczy, gdzie pięćdziesięcioletnie dziady chodzą w obcisłych lateksowych wdziankach i macają się na środku rynku z drugim takim odzianym w podobny "strój". To już jest, jak dla mnie, obleśne. No, chyba tyle :). Twój blog zapowiada się naprawdę ciekawie, będę zatem wpadać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, mam nadzieję że będzie dobrze układało się w Twoim związku. Skoro się kochacie to dlaczego miałby być tu jakiś problem. Podziwiam Was za odwagę, ponieważ często są takie sytuacje, gdzie osoby po prostu boją się przyznać do swoich poglądów, czy coś w ten deseń. Co do yaoi i yuri, wiem na czym to polega a yaoi to aż za bardzo hehe. :) +widok tych staruszków co napisałaś to hm.. rzeczywiście niezbyt kuszące. :X

      Usuń
  20. Ja jestem tolerancyjna i mi nie przeszkadzają ;P
    I moim zdaniem legalizacja jest potrzebna bo niby czemu mamy niektórych wyrzucać ze społeczeństwa bo są "inni"?!
    A co do wychowywania dzieci to nie do końca ponieważ dzieci jednak potrzebują "matczynej" miłości =3

    OdpowiedzUsuń
  21. Każdy może się w kimś zakochać, a czy to ich wina, że pokochali swoją płeć? Osobiście nic do nich nie mam, to normalni ludzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobzre napisane "normalni ludzie" podoba mi się to. :) pozdrawiam, dziękuję Zapewne z nyana pomocnik nyanowy :C kurde zaraz się wzruszę :X

      Usuń
  22. Ja prywatnie nie mam nic do takich ludzi. Przyjaźnie się z jednym gejem i go uwielbiam. Jest tak samo normalny jak każdy hetero :)Uważam nawet,że pary homo są bardziej ułożone niż pary hetero. Mam chłopaka i rozumiem wszystko, ale sama się wstydze czasem za "normalnych" bo liżą sie jak głupi lub, jak w krakowie, uprawiają seks na ławce. Tacy ludzie byli od zawsze i będą. Więc jeśli komuś to nie pasuje to niech nie patrzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zawsze się znajdzie ktoś kto nie wie gdzie są granice, z tą ławką trochę przesada... a trochę to chyba mało powiedziane. I już nieraz słyszałam o znajomościach z jakimś gejem że czasem można lepiej się dogadać jak z hetero. :) Pozdrów kolegę. :) Oby ta przyjaźń się nie skończyła. :)

      Usuń
  23. Jestem jak najbardziej za legalizacją takich związków. Czasy się zmieniają i musimy być tolerancyjni. Kto wie, może za kilkanaście lat związki takie będą na porządku dziennym? Ludzie nie powinni się wstydzić, bać się przyznać jacy są. Każdy ma prawo kochać i być kochanym. Love is love.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powinni się wstydzić, rzeczywiście... ale czasem łatwo coś powiedzieć, w praktyce już trudniej.

      Usuń
  24. Również do nich nic nie mam i nie uważam tego za złe. Miłość to miłość ♥. Polecam gorąco film o parze homoseksualnej, gdy jeszcze nie było ani tolerowane ani nawet ludziom go głowy nie przychodziło, że można się z takim gejem zadawać, rozmawiać itp. Film nazywa się "tajemnica brokeback mountain".

    Ano i nie podobają mi się tacy, którzy to strasznie... hmm. pokazują?? to że tak się ubierają..no.. pedalsko, bo dla mnie to wtedy jest zwykły pedał i takiego czegoś nie lubię, choć też nie przekreślam takich osób. Amen.

    +Blog jest fajny, ale radziłabym zmienić kolor tekstu bądź tła, bo jak chce się coś przeczytać to trzeba sb zaznaczać czy coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok trochę zmieniłam, ale nie wiem czy jest dobrze już :X a film sobie jutro zobaczę jak tylko wrócę ze szkoły. A co do hmm 'pedalskiego' ubierania to się zgodzę. Trzeba mieć umiar a nie tak jakby na silę chcieli podkreślić swoją orientację.

      Usuń
  25. Mnie oni nie przeszkadzają. Może niekoniecznie chciałabym widzieć jak geje bądź lesbijki całują się w miejscu publicznym na poziomie hard (nawet heteroseksualiści mnie pod tym względem obrzydzają), ale w zupełności toleruję ich miłość. Każdy ma prawo kochać co chce i okazywać to (z wyjątkiem takich anomalii jak pedofilia czy zoofilia). Przecież wszyscy jesteśmy ludźmi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, co do przesadzania z okazywaniem hmm... uczuć w miejscu publicznym też nie przepadam. Więc dokładnie rozumiem o co chodzi. Pozdrawiam :)

      Usuń
  26. Orientacja seksualna jest czymś co jest głęboko zakorzenione w nasze psychice. Znam kilku gejów, kilka lesbijek, wiele osób heteroseksualnych czy takich jak ja - biseksualnych. Wszyscy są takimi samymi ludźmi. Wstają rano, idą do pracy/szkoły, spotykają się na mieście ze znajomymi. Mają jak my uczucia. Zakochują się. Zakładają rodziny lub żyją samotnie.
    nie rozumiem ludzi, którzy brzydzą się lub szydzą z osbób homoseksualnych. To ludzie tacy jak my wszyscy. fakt, zdarzają się przypadki ekstremalne. ale każdy jest sobą i takiego jakim jest nalezy go zaakceptować :)
    pozdrawiam Neko

    OdpowiedzUsuń
  27. Osoby homoseksualne to ludzie tacy jak wszyscy. orientacja seksualna jest głęboko zakorzeniona w naszej podświadomości i nie mamy prawa z tym walczyć -''leczyć tego''.
    Człowiek jest człowiekiem. ma swoje potrzeby, uczucia. Chcą żyć swoim szczęściem.
    wiec nie wytykajmy ludzi palcami bo i sami nie chcielibyśmy być wytykani z powodu orientacji ;)
    pozdrawiam Neko.

    OdpowiedzUsuń
  28. mmm Mi ci ludzie w niczym nie przeszkadzają dopóki nie robią podejrzanych ruchow itd. Nie lubie sytuacji niezrecznych... mmm a jezeli o samych ludziach mowa... jak na moje moge sie lizac wszedzie mi to nie robi kazdy lubi to co lubi. Jest mi to obojetne kazdy ma swoje zycie swoj biznes.

    OdpowiedzUsuń
  29. Homoseksualizm ? hehe ^ ^" tak na prawdę nie da się zmienić swojej orientacji. Po prostu pociąga cie w takim wypadku płeć (że tak powiem) "własna" , bo nie wiem jak to inaczej określić. Nie ma sie na to wpływu, to tak jak hetero. Mnie osobiście obrzydza widok liżących i obmacujących się na ławce hetero, nie homo spacerujących za rękę po parku. Niestety większość ludzi jakich znam ma zacofany światopogląd lub są homofobami ^ ^" (Boże gdzie ja mieszkam ? ). Jak by wam to wytłumaczyć, idę sobie po centrum handlowym z koleżankami, one piszczą "jakie ciacho idzie" a ja kompletnie nie wiem o jakim kolesiu mówią >.< trochę to żenujące, ironia losu... po prostu nawet nie potrafię określić chłopaka czy jest przystojny, czy przeciętny , brzydki itp itd. To działa mniej więcej w taki sposób, wiec jeżeli jakiś "gej" napali się na dziewczynę to tak na prawdę nie jest gejem. Bo gej nie zwróci nawet uwagi na dziewczynę, chyba ze jako koleżankę. Tak samo lesbijka, głowa jej się sama obraca na widok ładnej dziewczyny ( no ok każdy ma swoje kryteria piękna). No a ładny koleś może sie starać o jej względy no i dostanie kosza w najlepszym razie... moim zdaniem trzeba być tolerancyjnym i zaakceptować swoja orientację.
    Ps. Też jestem fanką yaoi <3 no i shojo-ai

    OdpowiedzUsuń
  30. Temat jest bardzo dobry. Sama chciałam o tym pisać ^^
    Mi tam oni nie przeszkadzają. Jestem tolerancyjna. Każdy ma swoje życie. Proste. Najważniejsze chyba, że się kochają nie? A te wytykanie palcami i śmiechy na mieście to jest po prostu żenada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, no a taki temat to ludzie lubią się wypowiadać to trzeba było coś poruszyć. :)

      Usuń
  31. jakoś osobiście jestem za tym,że każdy zasługuje na to by był wolny i mógł wiązać się z jaką płcią chce. Jednak jeśli widzę takie pary (szczególnie mężczyzn),którzy publicznie okazują sobie `czułości` to tak jakoś mi niesmacznie. Nie zgadzam się i jakoś nie jestem za tym,żeby Kościół zabierał w tej sprawie głos. Każdy jest wolny i indywidualny, więc powinniśmy zaakceptować i tolerować homoseksualizm, mimo swoich obiekcji. ;)

    dobry temat ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyhy dzięki, a co do kościoła to się nie wypowiem dużo :P Instytucja po prostu, tyle. :)

      Usuń