środa, 19 września 2012

Ciemno wszędzie, głucho wszędzie. Zima.

Joł, joł. Nie wiem jak Wy, ale ja już czuję że idzie zima. Nie chcę... znów będę musiała palić w piecu. Już pominę wstawanie o 5:30 żeby do szkoły iść. Już teraz mi ciężko wstawać, a co to będzie jak dzień będzie krótszy niż noc...

O. Znalazłam dziwną monetę w lampce. Wygląda jak 1gr. tylko że jest srebrny i wytłoczone ma 1zł.... Złodzieje zamiast 10gr pewnie mi dali tą podróbę. Ooo niee już ja się z nimi rozprawię. Chociaż jakby działało to jak złotówa, to bym skakała z radości.. przecież to taki majątek. :D 

I to chyba na tyle, bo nic nie przychodzi mi więcej do głowy. Oby śnieg nie spadł zbyt szybko. 

Ave.



słit rys. spoko. x) 

22 komentarze:

  1. nie ma to jak z musu pisać bloga xd :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jakiego Musuu.. Przecież my wszyscy tak się zgraliśmy i sami z siebie postanowiliśmy pisać bloga. x) Nieprawdaż?

      Usuń
  2. zimy to najlepiej niech nie będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no zima nadchodzi ...:(
    jest git majonez :D
    i żart z murzynem widziałam ,uwaga śmieje się haha

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie rysujesz koleżanko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boję się tu coś z neta wstawiać bo mi powie że prawa autorskie haha :D

      Usuń
  5. ej w sumie to rysunek naprawde jest bezlipy ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. to gdzie ten śnieg? :O

      Usuń
    2. W Tatrach już jest. ;)

      Usuń
    3. O kurde, lata chwila i do Torunia dojdzie.... nie chcę palić w piecu!

      Usuń
  7. Fajny rysunek :) no w zimę to mam ten sam problem co Ty :P Powodzenia z zadaniem.

    Pozdro Lucyfiel (^.^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to widzę nie jestem sama. :) Dzięki, fajnie że jest ktoś kto wierzy że to nie jest 'fejk'. Co do rysowania to już trochę z wprawy wyszłam bo nie rysuję do ok. 2 lat :P ale strach coś z neta wstawiać, bo będzie że coś tam prawa autorskie i będzie kazała na pamięć lekcji się z zeszytu nauczyć. Dziwna kobiecina.

      Usuń
  8. Zima jest fajna, nie narzekaj! c: Śnieg i to wszystko, piękne <3 A jeśli chodzi o rysunek, Ty rysowałaś? Piękny *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe dziękuję. No tak, ja... :X A co zimy no w sumie i piękne, dopóki pies nie nasika na śnieg :D Hehe ale to tak na boku.. już pominę chodzenie co chwila do pieca, wstawanie do szkoły, jak jest ciemno za oknem i zimno... :C brrr

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ty ślicznie rysujesz! *o* Też tak chcę ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Obrazeczek bardzo kawaii <3 radzę jednak popracować nieco nad konturami i szczególikami anatomii ;) Mimo, że anatomia jest praktycznie idealna to trening czyni mistrza :) Niech Ci pióro lekkim będzie i powstaje wiecej tak przyjemnych dla oka rysunków ;) kolorki są boskie<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za miłe słowa, co do rysowania to hmm praktycznie to nie rysuję ok 2lat już, więc trochę i tak jestem w tyle... ale chyba zabiorę się za robotę i poćwiczę nieco. :)

    OdpowiedzUsuń